... ...

08 maio 2007

Estas dúas semanas abrirei o estudio

Compartirei os vindeiros dous fines de semana coa participación nas visitas ós talleres de 35 artistas da terra.
Quedan abertas ás portas do meu taller dentro das actividades do "Roteiro de creación contemporánea" que entre outras actividades están exposicións de pintura, escultura, traballos de vídeo creación e máis actividades nos distintos centros culturais de Fontiñas, A Trisca, Conxo e Castiñeiriño.
Todo é posíbel gracias á organización e promoción da idea de María Chenut e Reina D"Hoore quenes tomaron a iniciativa e leváronma a diante estou convencido que non sen poucos atrancos, polo que de antemán vaia meu agradecemento.
Maís información

2 comentarios:

  1. Paco y Bea20/5/07

    Boas tardes Manoel,

    estuvimos esta mañana en tu estudio. Sólo queríamos agradecerte lo amable que estuviste y comentarte que nos ha gustado mucho tu trabajo. Esperamos verte de nuevo pronto.

    Un abrazo,

    Paco y Beatriz

    ResponderEliminar
  2. Francisco, Lupe,Martin y Bea21/5/07

    Todos queremos pasear con muchos más artistas en las cuatro ciudades gallegas. Llevar el arte a casa e ir a las casas-estudios de los artistas es la mejor manera de conocer lo que tenemos en casa y no tener que ir siempre fuera a buscar en casa de los vecinos. Gracias por vuestra iniciativa. Que continué, que continué. Que sean pintores, escultores, diseñadores gráficos, artesanos, ilustradores de comic, creadores de webs y muchos más los que se unan a la iniciativa. No tenemos un SOHO gallego. Tenemos muchos sohos en muchas partes.

    Que rule que rule.

    Francisco, Lupe, Martín y Bea.

    ResponderEliminar

comentar